Vitaal met Voetreflex

Vraag je jezelf af… Hoe word ik weer vitaal?

Zit je niet lekker in je vel? Last van lichamelijke pijn, stress of zit je er emotioneel doorheen?

In contact met je bioritme

Het effect van voetreflex is een betere doorstroming van jouw energie, ontspanning, een beter humeur, dieper slaap, verbetering tot herstel van klachten. Ervaar zelf wat voetreflex voor positief totaal effect heeft.

Bij Vitaliteit Praktijk ben je op de juiste plek voor een ontspannende voetreflexbehandeling en voor effectieve aanpak van klachten met voetreflexzonetherapie en zwangerschapsreflexologie.

Zwangerschapsreflexologie

Voetreflex tijdens de zwangerschap kan verlichting geven bij:

• Maagzuur
  • Pijn in spieren, gewrichten
  • Bekkenpijn
  • Pijn in de wervelkolom
  • Vermoeidheid
  • Stemmingswisselingen
  • Blaasontsteking
  • Obstipatie
  • Slapeloosheid
  • (Aanhoudende) Misselijkheid
  • Oedeem
  • Hoge bloeddruk

Voetreflex na de bevalling helpt je bij jouw  herstel. Na de geboorte van de baby kan voetreflex ervoor zorgen dat je sneller herstelt van je zwangerschap en bevalling. Zowel mentaal als fysiek. Voetreflex helpt bij voorbaat er voorkomen of verhelpen van een postnatale depressie.

Hoe werkt voetreflex?

Op je voeten bevinden zich reflexzones ofwel drukpunten genaamd. Deze reflexzones staan in verbinding met je gehele lichaam. Door deze voetreflexzones met specifieke druk te behandelen, activeert dit jouw algehele gezondheid.

Natuurlijk evenwicht dankzij Voetreflex

naamloos

Ontspant Stilt de pijn

Boost je Afweer

Verbetert de doorbloeding Bevordert je nachtrust

Pept je humeur op

Vitaal effect van Voetreflex

Voetreflex is een moment van ontspanning én tegelijk een energie– en balansbrenger. Dankzij het biochemische proces van de behandeling, wordt de doorbloeding en het afvoeren van afvalstoffen geactiveerd.

Voetreflex is goed voor je humeur, doordat het de hoeveelheid gelukstofjes, zoals serotonine en dopamine verhoogt. Nog een reden om je wat vaker over te geven aan zo’n ontspannende voetreflex behandeling, wat tegelijk je algehele gezondheid een oppepper geeft.

Cadeau Tip: Verras iemand met een voetreflexbehandeling