Kom in beweging

/ Voetreflexzonemassage

Kom Letterlijk en Figuurlijk in beweging

Wat doet voetreflex voor mijn gezondheid?

Terwijl jij je ontspant, kom je door de voetreflexzonetherapie behandeling letterlijk en figuurlijk in beweging. Deze effectieve alternatieve behandelwijze brengt je in contact met je natuurlijke bioritme, waardoor je in totaliteit, lichaam&geest, vitaal&in balans gaat voelen.

Voetreflex zet je positief in beweging. Dat een voetreflexzonemassage een moment van ontspanning is, is wel bekend. Wat minder bekend is, is het totale lichamelijke effect van het biochemische proces wat door zo’n massage geactiveerd wordt. Tijdens een massage komen namelijk diverse stoffen vrij die de doorbloeding en het afvoeren van afvalstoffen stimuleren en er komen stoffen vrij die ontstekingsremmend en pijnstillend werken. Kortom een voetreflex behandeling versterkt jouw totale immuunsysteem.

Voetreflex geeft je ook nog eens een goed humeur. Waarom? Omdat het de hoeveelheid gelukstofjes, zoals serotonine en dopamine, verhoogt.

Helemaal een extra reden om je wat vaker over te geven aan de heilzame effecten van voetreflexzonetherapie:
Ontspant
Bevordert je Nachtrust
Pept je Humeur op
Gerichte behandeling van diverse klachten
Allergieën
Hoofdpijn, Nekpijn, Schouderpijn, Rugpijn, Bekkenpijn
Hormonale klachten tijdens zwangerschap en overgang
Klachten aan de luchtwegen
Slaapproblemen
Spanningsklachten
Spijsverteringsklachten
Vermoeidheidsklachten
Interesse?
Maak een afspraak en ervaar het effect van voetreflex.